Wednesday, August 29, 2012

Plutselig går dagene så fort
Lyset kommer og forsvinner
Og jeg har ikke fått gjort
Noen ting, jeg har bare prøvd å ikke gjøre noe galt
Og alle haster omkring, med sine viktige ting
Tror de snart skal komme frem

Og der ute spiller alle spill
Alltid glippende brikker
Med regler ingen kjenner til
Og løfter om at det skjer noe stort om du bare holder ut
Det er en kort evighet
Det går så fort når du vet
At du er en av dem

Kom hjem, kjære, kom hjem
Legg hodet ditt i fanget mitt
Det er sånn vi skal vente til bråket er over
Og stormen har rast fra seg
Og alle har sluttet å sloss
Her er det ingen som kan finne oss

Plutselig går dagene så fort
Hvilken by er du i nå?
Og hele tiden er du den
Jeg venter på for at jeg skal huske hvordan ting kan være bra
Og hvis jeg glemte hvor godt
Hånden min passer i din
Så husker jeg det nå

(tekst: siri nilsen)

No comments:

Post a Comment