Thursday, September 20, 2012

Hysj, bare husk meg

Hva jeg tenker? Jeg tenker at fremtiden kommer for fort og for sakte, at jeg ønsker meg mer enn jeg kan få og tror at jeg har mindre enn det jeg faktisk har, jeg tenker at jeg kanskje aldri kommer til å lære meg å stole hundre prosent på noen, at jeg aldri kommer til å tro at noe kan vare eller at jeg fortjener noe som kan vare. Jeg tenker på hvor ubetydelig jeg er i den store sammenhengen, men at jeg kan bety alt for noen på samme måte som noen kan bety alt for meg, at lille jeg kan gjøre en forskjell. Jeg tenker på alle tingene jeg skulle ønske jeg hadde gjort og på alt jeg skal gjøre. På de små øyeblikkene jeg husker og på alle mellomrommene jeg har glemt. Hva jeg egentlig tenker på? Jeg vet ikke, på hvor forvirrende livet er kanskje og på hvor liten kontroll jeg har, på alt som skjer uten at jeg vet om det, alt som aldri kommer til å skje. På at jeg ikke klarer å fatte hvor stor verden egentlig er.

No comments:

Post a Comment