Saturday, September 8, 2012

"I felt lonely and content at the same time. I believe that is a rare kind of happiness." - Stephen King



Rart hvor fort disse ukene går, føler at det var mandag i går og nå er det plutselig fredag natt??? Tror jeg er litt døgnvill og forvirra for tiden, vet ikke hvorfor, tenker mye, er glad mye, leser mye, sover altfor lite, tenner lys, lager mat, skriver, glemmer å gjøre viktige ting som å vaske og skrive notater. I dag satt jeg på st. hanshaugen og skrev i to timer i sola. Det var veldig deilig, selv om jeg ikke skrev så mye, bare masse tanker, tenker så mye, men samtidig ikke i det hele tatt, vanskelig å sette ord på det. Er for våken til å sove og for sliten til å få gjort noe fornuftig, også det uten at jeg har noen grunn til det. Ordene flyter, men ikke så mye å dele. Håper dere har det bra. Jeg har det bra.

Hvis dere vil kan dere skrive litt om hvordan dere har det i kommentarfeltet? Jeg savner å snakke mer med dere.

3 comments:

  1. Du er ikkje den einaste som er døgnvill. Eg delar dagane inn i; Jobb, fri og dagar som eg over hovudet ikkje kan vere på jobb. På torsdag spurte eg ei dame om det var Vikinglotto ho skulle ha, sida det var det som var den kvelden. Så kom vi på at det var torsdag. Ser litt for mange episodar med Glee kvar dag og prøver å utsette pakkinga mi så lenge som mogleg. Fordi det er skummelt å tenkje på at om to veker sit eg åleine på eit rom i Swansea og er redd (sjølv om pappaen min framleis er på eit hotell to kvartal unna då).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skjønner godt at det er skummelt, men sannsynligvis er det ventetiden som er mest skummelt og så blir det bare gøy og spennende når du kommer dit! (okei, blir sikkert litt skummelt der også, men uansett går det nok bra!) Du er tøff som tørr og du kommer nok til å få det supert! Og Glee hjelper veldig mot alle slags nerver, så jeg tror ikke det er noe galt i å se litt for mange episoder om dagen. Lykke til i Swansea! :)

      Delete
    2. Trur nok at det er ventetida som er mest skummel ja. For eg anar ikkje kva eg går til og sånn.
      Glee hjelper mot absolutt alt. Det er noko av det beste som fins. Glee og Pepsi Max og sjokolade. Meir skal ikkje til for å gjere dagen bra :)

      Delete