Sunday, October 7, 2012

i det her universet går allting rundt i ring så da kan det vel umulig vær det verste å gå i bane rundt ingenting


Tid. Har alltid litt for lite eller litt for mye av den, den strekker seg enten over for mye eller strekker ikke til i det hele tatt. Vet ikke hva jeg skal gjøre med all tiden eller hva jeg skulle gjort uten den. Blir bare sittende her, tiltaksløs og lei, vet ikke hva jeg skal ta meg til. Leser uendelig mange sider hver dag, kommer meg gjennom det jeg skal, men får ingenting ut av det. Oppdager av og til nye ord, ser sammenhenger, trekker konklusjoner, men det er ikke nok, føler aldri at jeg egentlig lærer noe. Leser det samme igjen og igjen, men forstår ikke, vet ikke hva jeg skal gjøre med det jeg leser, hva jeg skal bruke det til. Sover ti timer hver dag/natt, av og til mer, men er likevel så uendelig trøtt og synes fortsatt at døgnet har for mange timer og samtidig for få for jeg får ikke gjort halvparten av de tingene jeg vil eller bør gjøre. Jeg bare sitter her og nå er snart enda en dag over uten at jeg har gjort noe som helst. Vet ikke lenger hva jeg holder på med.

2 comments:

  1. Seriøst, skummelt. Har det på HELT samme måten for tiden.

    ReplyDelete
  2. Jeg tror det er mange som føler det sånn......

    ReplyDelete