Monday, January 7, 2013



I år skulle jeg ikke ha nyttårsforsetter, men fant ut at jeg likevel trengte å sette opp en overlevelsesplan. Det handler for meg om å få rutiner og kontroll. Det handler om å ikke kaste bort så mye tid og om å gjøre de tingene jeg egentlig har lyst til, men ikke alltid klarer å gjøre. Jeg skal prøve å planlegge dagene mine bedre enn jeg har gjort før og begynne å fullføre det jeg begynner på. Jeg trenger dette for å distrahere meg selv fra å tenke så mye. 


Har dere nyttårsforsetter? Hva vil dere bli flinkere til?

3 comments:

  1. Jeg tenker det samme. Prøve å bli litt mer strukturert, gjøre mer utav dagene, gå oftere ut fra leiligheten, møte opp på forelesninger, være litt mer sosial og så videre. Bli flinkere til å tørre, til å ta steget utenfor komfortsonen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, tror det er viktig å i hvert fall få kontroll på det man kan kontrollere og å ikke gi opp.

      Delete
  2. Mindre Pepsi Max på meg og. (Noko som funkar supert. Kjøpte fire liter på butikken i dag... og drakk sikkert ein...) Bli flinkare til å gjere skulearbeid. Få ræven min ned på treningssenteret eg meldte meg inn på. Trur det var alt.

    ReplyDelete