Monday, April 1, 2013

Lest og sett i mars:

Lest:
  • Sult av Knut Hamsun
  • A Game of Thrones av George R. R. Martin
  • Kongens Fald av Johannes V. Jensen
  • The Statistical Probability of Love at First Sight av Jennifer E. Smith
  • Drømmerne av Karen Blixen
Det beste jeg leste denne måneden var uten tvil A Game of Thrones og jeg gleder meg veldig til å lese resten av bøkene! Ellers har jeg for det meste lest bøker som er på pensum, jeg elsket Sult, men verken Kongens Fald eller Drømmerne falt spesielt i smak og jeg brukte lang tid på å lese dem ferdig. The Statistical Probability of Love at First Sight var veldig søt og det var deilig å lese en enkel bok som det mellom de tunge, gamle. Alt i alt en grei lesemåned altså!

Sett:
  • Marie Antoinette
  • Victoria (kino!)
  • Extremely Loud & Incredibly Close
  • House at the End of the Street
  • Beasts of the Southern Wild
  • Boy A
  • The Amazing Spider-Man
  • Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
  • Broadchurch
  • Mansfield Park
  • Wuthering Heights
  • A Very Potter Senior Year
  • The Perks of Being a Wallflower
  • Pitch Perfect
  • Dorian Gray
  • Biefilmen
  • The Town
  • This is England
  • The Sisterhood of the Traveling Pants
  • Croods (kino!)
Jeg har sett en del film denne måneden, likte spesielt Extremely Loud & Incredibly Close, Beasts of the Southern Wild og This is England. Den beste serien denne måneden var Broadchurch og den anbefaler jeg alle å se. Jeg liker vanligvis ikke krim, men Broadchurch er utrolig spennende!

Hva leste og så du i mars?

1 comment:

  1. Flinka!! Jeg BURDE lese Game of Thrones. Burdeburde!! (Historielærern ba meg til og med lese dem!) Pirates har jeg sett, Perks var NYDELIG!! Pitch vil jeg se, da! Og var på nippet til å se croods og victoria på kino (sånn, siden jeg har bil nå og kan kjøre den lange strekninga), men så passa det ikke...

    ReplyDelete