Wednesday, September 11, 2013

Was it love or fear of the cold that led us through the night?

         

Jeg har sikkert sagt dette mange ganger før, men høsten er min absolutte favorittårstid. Det er riktignok starten på en mørkere og kanskje også tristere del av året, men før den tid lyses verden opp av trær og busker i de fineste farger. I tillegg er det årstiden for tjukke gensere og kakao, for lange turer, lesing under varme tepper, mørke kvelder med gode filmer og fine innedager med regn ute. Jeg liker den siste eksplosjonen av lys før det blir mørkt.

Om under én uke skal jeg på helgetur alene til London og det kribler litt i magen når jeg tenker på det. Hovedgrunnen til at jeg reiser er at jeg har billett til 10 års-jubileet til McFly som holdes i Royal Albert Hall. Det blir den aller første McFly-konserten jeg er på og det føles ganske spesielt siden jeg har hørt på musikken deres i minst åtte år! Forventer en veldig fin stemning. Jeg skal også bruke litt av tiden til å vandre alene rundt i favorittbyen min, skrive, handle, ta bilder, nyte. Selvfølgelig må jeg innrømme at jeg er litt nervøs med tanke på at jeg skal være helt alene, men jeg tror det skal gå greit, jeg har klart det før, så jeg klarer det nok igjen. Selv om semesteret ikke akkurat har vart så lenge skal det bli godt med et lite avbrekk, et lite eventyr. 

No comments:

Post a Comment