Wednesday, January 29, 2014

Det kunne vært deg // det er deg

Det er vel et slags liv dette også.

Det ble for mye, det var bare det, det ble for mye for meg.

Forskjellen mellom liv og død er så liten, men likevel den største forskjellen som finnes.

Jeg vet ikke, av og til våkner jeg midt på natta og tenker på hun som lo av meg i sjetteklasse.

Jeg er ikke forelska, sier jeg, men jeg juger, satan som jeg juger.

Alt hadde vært så mye enklere hvis du aldri reiste fra meg.

Det var noe jeg ville fortelle deg om, men jeg husker ikke lenger hva det var og det var sikkert ikke så viktig.

Ikke glem hvem jeg er, hvem jeg var, jeg var her, jeg pustet, jeg lo, jeg levde, ikke glem det, vær så snill, la meg være en av de som huskes.

Gutter gråter de også, skrevet i blå sprittusj på veggen på jentedoen på den kinoen vi kysset for første gang.

Jeg er så redd for alt det som kommer etter at ting tar slutt.



Men jeg husker at jeg satt igjen med følelsen av at nå blir alt bedre.
SERENDIPITY: (substantiv) å finne noe bra uten å lete etter det, lykketreff

No comments:

Post a Comment