Monday, November 17, 2014

Jeg har 210 innlegg lagret som utkast og sannsynligvis kommer jeg aldri til å publisere noen av dem. De siste månedene har jeg lært så mye grammatikk og tekstanalyse at jeg ikke lenger klarer å skrive noe som helst uten å bryte det opp i fraser eller uten å lete etter setningskoblinger. Om én uke er jeg i ferd med å legge meg for å prøve å sove litt før første eksamen. Akkurat nå sitter det som en uro i hele kroppen fordi jeg ikke vet helt sikkert om jeg i det hele tatt klarer det. Jeg vet at jeg alltid sier det samme, jeg kan ingenting, jeg kommer til å stryke, men denne gangen vet jeg virkelig ikke hvordan det kommer til å gå. Jeg trenger en god dose flaks og jeg trenger å roe meg selv ned cirka tjue hakk sånn at jeg ikke bryter sammen i panikk. Eksamen betyr plutselig så mye mer når det handler om noe man gjerne vil gjøre det så bra som mulig i. Jeg er bare redd for at jeg ikke klarer å knekke den der eksamenskoden i tide.

Musikkliste for eksamensro. 

No comments:

Post a Comment